گونی چتایی ایرانی

گونی چتایی ایرانی

گونی چتایی ایرانی یکی از انواع محبوب گونی چتایی می باشد. کارخانه تولیدی گونی طلوع ، یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان گونی چتایی ایرانی می باشد.

گونی چتایی ایرانی طلوع توسط بهترین و بروزترین دستگاه های دنیا بافته شده و همچنین مواد اولیه آن بصورت مستقیم از هند و بنگلادش با بهترین کیفیت وارد می شود.

در سالهای اخیر در ایران نخ جدیدی تولید شده است که محاسنی دارد که نمونه خارجی آن این محاسن را ندارد. در نخ خارجی دمای قیر اگر بیش از حد معمول بالا باشد ، گونی سوخته شده و خاصیت خود را از دست می دهد ولی در نخ تولید ایران حتی در دمای بالا نیز هیچ مشکلی برای گونی پیش نخواهد آمد.

علت محبوبیت گونی چتایی ایرانی ، باکیفیت بودن و مقرون بصرفه بودن آن است و در مصارفی همچون : بتن ، نظافت ، قیرگونی و … بکار میرود.

مزیت های خرید گونی چتایی ایرانی از کارخانه طلوع :

1 – خرید جنس دست اول ، تازه و با کیفیت (از تولید به مصرف)
2 – حذف واسطه ها : شما می توانید برای خرید گونی چتایی به درب کارخانه مراجعه کرده و از دستگاه ها و اجناس بازدید کرده و خرید خود را بدون واسطه انجام دهید.

3 – تولید سفارشی در تراکم های مختلف و ابعاد گوناگون : از آنجایی که ما تولید کننده گونی چتایی ایرانی هستیم ، شما می توانید مطابق نیاز خود ، تراکم و ابعاد و تیراژ اجناس خود را بصورت سفارشی تهیه کنید.

دستگاه های استفاده شده در تولیدی ما از برندهای معروفی همچون سولزر و سولزر روتی می باشد که در نوع خود بهترین می باشند.

جهت اطلاع از قیمت گونی چتایی ایرانی می توانید با ما در تماس باشید یا از صفحه قیمت گونی چتایی بازدید نمایید.

 

گونی چتایی ایرانی دیدگاه

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X
تماس بگیرید